Sekretariat Inspektoratu prowadzi obsługę telefoniczną i osobistą interesantów:
- w poniedziałek: 8:00 - 18:00,
- od wtorku do piątku: 8:00 - 15:00.
Instrukcja obsługi klienta zewnętrznego:
- Po wejściu do Urzędu udaj się do Punktu Informacyjnego w holu.
- Pracownik Punktu zapyta Cię o cel wizyty i wpisze Twoje dane (imię, nazwisko) do systemu.
- Pracownik Punktu poinformuje telefonicznie sekretariat Inspektoratu o Twoim przybyciu. Pracownik sekretariatu, bądź pracownik, z którym umówiłeś się na spotkanie, po uzyskaniu informacji o Twoim przybyciu, przyjdzie do Ciebie do holu Urzędu. Pracownik, może obsłużyć Cię w holu bądź przejść z Tobą do pomieszczenia w Inspektoracie.
- Po zakończeniu spotkania pracownik odprowadzi Cię do wyjścia z budynku.
Jeżeli przyjdziesz do Inspektoratu, w poniedziałek między godziną 16:00 a 18:00, kiedy Punkt Informacyjny jest nieczynny, zadzwoń bezpośrednio do sekretariatu Inspektoratu pod nr 618541154, poinformuj pracownika o swoim przybyciu i zaczekaj na jego przybycie.
Dokładamy wszelkich starań, aby pracownik przyszedł do Ciebie jak najszybciej, ale może zdarzyć się, że będziesz musiał na niego poczekać.